Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Etäluento pelastuskoiratoiminnasta (+tutustumispäivä 25.2. Nurmijärvellä)

24.2.2023 klo 18:0020:00

15€ - 40€
Keski-Uudenmaan Hälytyskoirat järjestää pe 24.2.2023 klo 18 (noin klo 20 asti) pelastuskoiratoiminnasta kiinnostuneille (etä)luennon, jossa käydään läpi:
?‍? Mitä pelastuskoira tekee
?‍? Mitä koiralta ja ohjaajalta toiminnassa vaaditaan
?‍? Tie pelastuskoiraksi
?‍? Hälytystoiminta ja Vapepa
?‍? Harjoitteleminen KeHässä
Lauantaina 25.2. järjestetään tutustumispäivä, johon voi osallistua koiran kanssa. Tutustumispäivässä tehdään muun muassa ympäristöharjoitus taajama-alueella sekä pienimuotoisia hakutehtäviä maastossa (sääolosuhteet huomioiden). Tutustumispäivään otetaan rajoitettu määrä koirakoita, joten ilmoittauduthan pian.
Luennon ja tutustumispäivän yhteishinta on 40 euroa.
Mikäli haluat osallistua pelkälle luennolle, sen hinta on 15 euroa.
Ilmoittautumiset sähköpostitse: halytyskoirat@gmail.com
Etäluennon osallistumislinkki lähetetään lähempänä tapahtuma-ajankohtaa kaikille ilmoittautuneille. Tutustumispäivä pidetään ulkona Uudenmaan alueella, tarkempi paikka, aika ja muu ohjeistus ilmoitetaan tutustumispäivään ilmoittautuneille.
Luennon ja tutustumispäivän jälkeen sinulla on mahdollisuus hakea mukaan yhdistykseemme harjoittelemaan. Harjoitukset sijoittuvat pääosin Nurmijärven ja lähikuntien alueille.
*Osallistumismaksut käytetään Pelastuskoiraliiton ryhmäkatselmukseen, jonka järjestäjänä KeHä toimii tänä vuonna. Lisätietoja tapahtumasta: https://pelastuskoiraliitto.fi/…/halytystoi…/ryhmakatselmus/

Tiedot

Päivämäärä:
24.2.2023
Aika:
18:00–20:00
Hinta:
15€ - 40€
Tapahtumaluokat:
,
Tapahtuma tagia:
, ,
Kotisivu:

Järjestäjä

Keski-Uudenmaan hälytyskoirat ry

Kaikki jäsenyhdistysten tapahtumat samassa kalenterissa

Jäsenyhdistyksiä pyydetään lähettämään tiedot omista tapahtumistaan osoitteeseen spekl@pelastuskoiraliitto.fi, jotta ne voidaan lisätä liiton tapahtumakalenteriin.

Tapahtuman tiedoista tulee käydä ilmi

• tapahtuman nimi,
  • kuvaus tapahtumasta sekä tarvittavat yhteystiedot ilmoittautumista tai lisätietoja varten,
  • aika sekä mahdollinen kellonaika,
  • järjestävän yhdistyksen/tahon nimi,
  • tapahtumapaikka ja
  • tapahtuman www-osoite, jos sellainen on.

Liitto pyytää yhdistyksiä ilmoittamaan tapahtumiaan kalenteriin riippumatta siitä onko tapahtuma kaikille avoin. Mikäli tapahtuma on vain rajatulle yleisölle (esim. järjestävän yhdistyksen jäsenille), osallistumisoikeudesta tulee mainita tapahtuman tiedoissa.