Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Jälkikoulutusta Kuusamossa 31.5.-2.6.2019

31.5.2019 klo 00:002.6.2019 klo 00:00

Jälkikoulutusta Kuusamossa 31.5.-2.6.2019. Kaikentasoiset koirakot tervetulleita. Kouluttajana Maarit Rokkamäki.

Hinta tulee olemaan noin 80-90 euroa (ei sisällä majoitusta ja ruokailuja, jotka jokainen hoitaa itse).

Lisätietoja ja ilmoittautumiset: outiriekki@hotmail.fi.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Tiedot

Alkaa:
31.5.2019 klo 00:00
Loppuu:
2.6.2019 klo 00:00
Tapahtumaluokka:
Tapahtuma tagia:
,

Kuusamo

Järjestäjä

Kuusamon Pelastuskoirat ry

Kaikki jäsenyhdistysten tapahtumat samassa kalenterissa

Jäsenyhdistyksiä pyydetään lähettämään tiedot omista tapahtumistaan osoitteeseen spekl@pelastuskoiraliitto.fi, jotta ne voidaan lisätä liiton tapahtumakalenteriin.

Tapahtuman tiedoista tulee käydä ilmi

• tapahtuman nimi,
  • kuvaus tapahtumasta sekä tarvittavat yhteystiedot ilmoittautumista tai lisätietoja varten,
  • aika sekä mahdollinen kellonaika,
  • järjestävän yhdistyksen/tahon nimi,
  • tapahtumapaikka ja
  • tapahtuman www-osoite, jos sellainen on.

Liitto pyytää yhdistyksiä ilmoittamaan tapahtumiaan kalenteriin riippumatta siitä onko tapahtuma kaikille avoin. Mikäli tapahtuma on vain rajatulle yleisölle (esim. järjestävän yhdistyksen jäsenille), osallistumisoikeudesta tulee mainita tapahtuman tiedoissa.

Vieritä ylös