Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Peko-kouluttajakoulutus Savonlinnassa 21.-22.3.2020 SIIRRETTY

21.3. klo 10:0022.3. klo 17:00

Kurssi on siirretty myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan!

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Tiedot

Alkaa:
21.3. klo 10:00
Loppuu:
22.3. klo 17:00
Tapahtumaluokka:
Tapahtuma tagia:
, , ,

Järjestäjä

Etelä-Savon Etsintäkoirat ry

Kaikki jäsenyhdistysten tapahtumat samassa kalenterissa

Jäsenyhdistyksiä pyydetään lähettämään tiedot omista tapahtumistaan osoitteeseen spekl@pelastuskoiraliitto.fi, jotta ne voidaan lisätä liiton tapahtumakalenteriin.

Tapahtuman tiedoista tulee käydä ilmi

• tapahtuman nimi,
  • kuvaus tapahtumasta sekä tarvittavat yhteystiedot ilmoittautumista tai lisätietoja varten,
  • aika sekä mahdollinen kellonaika,
  • järjestävän yhdistyksen/tahon nimi,
  • tapahtumapaikka ja
  • tapahtuman www-osoite, jos sellainen on.

Liitto pyytää yhdistyksiä ilmoittamaan tapahtumiaan kalenteriin riippumatta siitä onko tapahtuma kaikille avoin. Mikäli tapahtuma on vain rajatulle yleisölle (esim. järjestävän yhdistyksen jäsenille), osallistumisoikeudesta tulee mainita tapahtuman tiedoissa.

Vieritä ylös