Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Pelastuskoiratoiminnan tutustumiskurssi Vaasan seudulla

24.3.2023 klo 18:0021:00

30€
Länsirannikon Pelastuskoirat ry (LRPK) järjestää pelastuskoiratoiminnasta kiinnostuneille tutustumiskurssin 24.3.-22.4.2023.
Kurssi sisältää teorialuennon, kaksi tutustumiskertaa LRPKn harjoituksiin ja yhden harjoituskerran oman koiran kanssa. Harjoitukset pidetään max. noin puolen tunnin ajomatkan päässä Vaasasta. Ensimmäinen kurssikerta ABC Kiitokaari, Styyrpuuri-kabinetti, os. Kiitokaari 2, Vaasa. Harjoituspaikat ilmoitetaan myöhemmin.
Kurssi on kaikille avoin ja osallistua voi myös ilman koiraa. Kurssille osallistuvan ihmisen tulee olla täysi-ikäinen. Koiralle ei ole ikärajaa, mutta koira ei saa olla aggressiivinen ja rokotusten pitää olla voimassa. Kurssin hinta on 30 €.
Ilmoittaudu kurssille viimeistään 10.3.
Ilmoittautumisohjeet, ohjelma ym.: https://lrpk.wordpress.com/2023/01/26/tutustumiskurssi-24-3-22-4/

Tiedot

Päivämäärä:
24.3.2023
Aika:
18:00–21:00
Hinta:
30€
Tapahtumaluokat:
,
Tapahtuma tagia:
, , ,
Kotisivu:

ABC Kiitokaari
Kiitokaari 2
Vaasa,

Järjestäjä

Länsirannikon pelastuskoirat (LRPK)
Sähköposti
lrpelastuskoirat@gmail.com
Näytä Järjestäjä WWW-sivusto

Kaikki jäsenyhdistysten tapahtumat samassa kalenterissa

Jäsenyhdistyksiä pyydetään lähettämään tiedot omista tapahtumistaan osoitteeseen spekl@pelastuskoiraliitto.fi, jotta ne voidaan lisätä liiton tapahtumakalenteriin.

Tapahtuman tiedoista tulee käydä ilmi

• tapahtuman nimi,
  • kuvaus tapahtumasta sekä tarvittavat yhteystiedot ilmoittautumista tai lisätietoja varten,
  • aika sekä mahdollinen kellonaika,
  • järjestävän yhdistyksen/tahon nimi,
  • tapahtumapaikka ja
  • tapahtuman www-osoite, jos sellainen on.

Liitto pyytää yhdistyksiä ilmoittamaan tapahtumiaan kalenteriin riippumatta siitä onko tapahtuma kaikille avoin. Mikäli tapahtuma on vain rajatulle yleisölle (esim. järjestävän yhdistyksen jäsenille), osallistumisoikeudesta tulee mainita tapahtuman tiedoissa.