• This event has passed.

Perehdytyskurssi Oulussa 13.8.2023

13.8.2023

15€
Seuraava Oulun Seudun Etsintäkoirat ry:n (OSE) perehdytyskurssi järjestetään 13.8.2023. Kurssi kestää koko päivän (aikataulu ja paikka tarkentuvat myöhemmin) ja sen aikana käydään läpi OSEn toimintaa ja haun ja jäljen perusteita sekä tehdään pieniä harjoituksia koiran kanssa.
Kurssin hinta on 15 € per koirakko.
Ilmoittaudu kesäkuun loppuun mennessä alla olevalla lomakkeella.
Maksutiedot ja päivän tarkempi aikataulu lähetetään ilmoittautuneille myöhemmin. Ilmoittautuminen on sitova.
Tervetuloa tutustumaan pelastuskoiratoimintaan!

Date:
13.8.2023
Cost:
15€
Event Categories:
,
Event Tags:
, , , ,
Website:

Oulun Seudun Etsintäkoirat OSE ry

Kaikki jäsenyhdistysten tapahtumat samassa kalenterissa

Jäsenyhdistyksiä pyydetään lähettämään tiedot omista tapahtumistaan osoitteeseen spekl@pelastuskoiraliitto.fi, jotta ne voidaan lisätä liiton tapahtumakalenteriin.

Tapahtuman tiedoista tulee käydä ilmi

• tapahtuman nimi,
  • kuvaus tapahtumasta sekä tarvittavat yhteystiedot ilmoittautumista tai lisätietoja varten,
  • aika sekä mahdollinen kellonaika,
  • järjestävän yhdistyksen/tahon nimi,
  • tapahtumapaikka ja
  • tapahtuman www-osoite, jos sellainen on.

Liitto pyytää yhdistyksiä ilmoittamaan tapahtumiaan kalenteriin riippumatta siitä onko tapahtuma kaikille avoin. Mikäli tapahtuma on vain rajatulle yleisölle (esim. järjestävän yhdistyksen jäsenille), osallistumisoikeudesta tulee mainita tapahtuman tiedoissa.