Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Suomen Pelastuskoiraliiton vuosikokous

22.4.2023 klo 14:00

Vuosikokous järjestetään Lahdessa 22.4.2023 klo 14.00. Kokouspaikkana on Nastopoli, Rakokiventie 2, Lahti.

Yhdistyspäiviä ei vuonna 2023 järjestetä.

KUTSU

Tervetuloa Suomen Pelastuskoiraliiton sääntömääräiseen vuosikokoukseen lauantaina 22.4.2023 klo 14.00.

Kokouspaikka: Nastopoli, Rakokiventie 2, Lahti

Vuosikokouksessa käsiteltäviä asioita ovat tilinpäätöksen, toimintakertomuksen ja tilintarkastajien lausunnon esittäminen; tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen; toimintasuunnitelman, tulo- ja menoarvion sekä liittymis- ja jäsenmaksujen vahvistaminen; hallituksen jäsenten ja puheenjohtajan valinta; tilintarkastajanvalinta sekä kokouspalkkioiden vahvistaminen

Jäsenyhdistysten kokousedustajat todetaan kokouksen aluksi. Kullakin varsinaisena jäsenenä olevalla jäsenyhdistyksellä on oikeus valita liiton kokouksiin yksi edustaja.

Yhdistysten on mahdollista saada lisäedustajia liiton kokouksiin seuraavasti: 35 varsinaisella jäsenellä mahdollista saada toinen edustaja, 70 varsinaisella jäsenellä kolmas edustaja ja 105 varsinaisella jäsenellä neljäs edustaja. Maksimimäärä on neljä edustajaa per yhdistys. Jäsenmäärä lasketaan yhdistysten 29.1.2023 ilmoittaman jäsenmäärän mukaan (tilastolomake).

Jokaisella virallisella kokousedustajalla on yksi ääni.

Kaikilla jäsenyhdistysten jäsenillä on läsnäolo-oikeus vuosikokouksessa.

Pyydämme yhdistyksiä ilmoittamaan kokousedustajansa

14.4.2023 mennessä.

Vuosikokouksessa valittavaan Pelastuskoiraliiton hallitukseen otamme yhdistysten esityksiä vastaan. Ilmoittakaa ehdokkaanne ja heidän varajäsenensä spekl@pelastuskoiraliitto.fi 14.4.2023 mennessä.

Yhdistyspäiviä ei järjestetä 2023.

Lämpimästi tervetuloa!

Uusi hallitus järjestäytyy vuosikokouksen jälkeen.

Tiedot

Päivämäärä:
22.4.2023
Aika:
Tapahtumaluokat:
,
Tapahtuma tagia:
,

Nastopoli
Rakokiventie 2
Lahti,

Järjestäjä

Suomen Pelastuskoiraliitto
Sähköposti
spekl@uudet.pelastuskoiraliitto.fi
Näytä Järjestäjä WWW-sivusto

Kaikki jäsenyhdistysten tapahtumat samassa kalenterissa

Jäsenyhdistyksiä pyydetään lähettämään tiedot omista tapahtumistaan osoitteeseen spekl@pelastuskoiraliitto.fi, jotta ne voidaan lisätä liiton tapahtumakalenteriin.

Tapahtuman tiedoista tulee käydä ilmi

• tapahtuman nimi,
  • kuvaus tapahtumasta sekä tarvittavat yhteystiedot ilmoittautumista tai lisätietoja varten,
  • aika sekä mahdollinen kellonaika,
  • järjestävän yhdistyksen/tahon nimi,
  • tapahtumapaikka ja
  • tapahtuman www-osoite, jos sellainen on.

Liitto pyytää yhdistyksiä ilmoittamaan tapahtumiaan kalenteriin riippumatta siitä onko tapahtuma kaikille avoin. Mikäli tapahtuma on vain rajatulle yleisölle (esim. järjestävän yhdistyksen jäsenille), osallistumisoikeudesta tulee mainita tapahtuman tiedoissa.